Христос е Огънят на Огъня, Пламъкът на Пламъка, Астралният Подпис на Огъня.

На кръста на мъченика от Голгота е определена Мистерията на Христос с една дума, състояща се от четири букви: INRI1б.пр.: Вътрешно обяснение на латинският INRI, който се появява на Господния кръст, което на български се превежда като ИНЦИ (Иисус Назорей Цар Иудейски).: „IGNIS NATURA RENOVATUR INTEGRAM“ (Огънят Постоянно Обновява Природата).

Влизането на Христос в сърцето на Човека ни променя коренно.

Христос е Слънчевото Слово, Универсално Съвършено Единство.

Христос е животът, който пулсира във вселената, той е този, който е бил винаги и който винаги ще бъде.

За Космическата драма е казано много. Несъмнено тази драма се формира от четирите евангелия.

Казаха ни, че Космическата драма е донесена на земята от Елохим.

Великият Господ на Атлантида направи тази драма от плът и кръв.

Великият КАБИР ИСУС също трябваше да представи същата драма публично в Светата земя.

И ако Христос се беше раждал хиляди пъти във Витлеем, нямаше да е от полза, ако не се беше родил и в нас.

И ако той беше убит и възкресен хиляда пъти на третия ден, това не би било полезно, ако не бъде убит и възкресен и в нас.

Да се опиташ да откриеш природата и същността на огъня означава да се опиташ да откриеш Бог, чието истинско присъствие винаги се е появявало с огнен образ.

Горящият храст (Изход, III, 2) и огънят на Синай в резултат на предоставянето на Десетте заповеди (Изход XIX, 18); това са две проявления, чрез които Бог се явява на Мойсей.

Под фигурата на пламенно оцветено същество от Яспис и Карнеол, седнало на Трон нажежен и ослепителен, Свети Йоан описва собственика на Вселената. (Апокалипсис, IV, 3,5).

„Нашият Бог е огън пояждащ“, пише свети Павел в своето послание до евреите.

Вътрешният Христос, Небесният Огън, трябва да се роди в нас и наистина се ражда, когато сме добре напреднали в нашата психологическа работа.

Вътрешният Христос трябва да ограничи от нашата психологическа природа самите причини за грешките, Его-Причините.

Не би било възможно да се премахнат Его-причините, ако Вътрешният Христос не се е родил в нас.

Живият и философски огън, Интимният Христос, е Огънят на Огъня, чистотата на чистотата.

Огънят ни покрива и кръщава от всяка страна, идва до нас от въздуха, водата, самата земя и всичко това са неговите различни средства.

Небесният огън, който трябва да кристализира в нас, е Вътрешният Христос, нашия дълбок вътрешен Спасител.

Интимният Господ трябва да поеме отговорността за цялата ни психика, петте цилиндъра на органичната машина, за всички психически, емоционални, кинетични, инстинктивни и сексуални процеси.


Всички права запазени! © ГНОСИС БЪЛГАРИЯ



Споделете публикацията